Cerenylmzz 9+6 dayız çok hafif kan geldi doktora gittim hemen düşük tehlikesi var ama bebek iyi dedi serum iğne ilaç verdi yaptı başına gelen oldumu sonrasını bilen varmı 🙏🏻🙏🏻
Nurrrrr Cerenylmzz canım ben 8 haftalıkken adet kanaması gibi geldi o gün düşük yaptım ama bildiğim kadarıyla az gelince bişey olmuyormuş ay ay adet görenler bile varmış 🤷♀️ insallah tutunur bebişin kuzum 🦋
Cerenylmzz Nurrrrr inşallah canım inşallah çok kötüyüm ne yapıcam bilmiyorum böbrek büyümesi var dedi bide korkuyorum inşallah kötü bişey olmaz rabbim bağışlar inşallah 🙏🏻
Nurrrrr Cerenylmzz Ahh kuzum korkma insallah hep deki Rabbim sana sığınırım evladım sana emanet emanetime sahip çık sen büyük ve herşeye kadirsin 🌸 İnsallah bişicik olmaz korkma 🌼