Bernaylmz Benim Doğuma 82 gün kaldı sizdede böyle diyip daha kısa sürede doğuran oldu mu? 28+2 Doğum için çok erken ama çok sabırsızlanıyorum 82 gün bana 82 yıl gibi geliyor
Haribo42 Bernaylmz olsun olsun sabret daha erken doğurmassın inşallah rabbim en güzel zamanda en sağlıklı bebeleri versn bize inş😍
Alarasel Bernaylmz cnm tam doldurmuyo bbeişlern çoğuus çünlü o en geç doğm tatihi 1 hafta önceden düşünebilrsn
Alarasel Bernaylmz kızzz gecer ne varki 2 aya düşsn sonra hemn aa dicz az kaldı falan ama son zmnlarda cidden bnde ayakta 15 dk dursam belm kopuyo snki yaaa bunada şkr neyse
Suvinella Bernaylmz valla bende senin gibiydim ama iki gun sonra dogumum var 38. Haftam olcak kismetse cook hizli geciyo zaman hala inanamiyorum 🤗🤗
Dilekhakan Bernaylmz çok şükür 45 e düştük biz ama gerçekten son zamanlar hiç geçmiyo deliricem bide yatıyorum Allah yardımcımız olsun valla
Aysnrplt Bernaylmz canım programda 40. Haftaya göre ayarlanmış günler. Genelde 38. Haftadan itibaren bekleniyor her an olabilir daha önce Doğum yapanlar da var
Tamam Bernaylmz öyle demeyin,Allah vaktiyle,sağlıkla nasip etsin .Erken doğumun çok zorlukları var.Hepimize doğar doğmaz bebeğinizi göğsümüze yaratmak nasip etsin.Allah küvez yolu bekleyenlere sabır versin
Gulchirai Bernaylmz kötü postlar okuyarak korkudan uyuyanıyorum şu an sağlık olaun isterse 41 de doğaun ama sağlıklı alım kucağıma ve hepimiz inşAllah 😔
Mzgn01 Bernaylmz bizde 28+0 a girdik bugün. Normalde regl tarihine göre 22 ağustos ama doktor dedi ki 24 temmuzda gelişimi tamamlanıyor ve doğduğunda artık prematüre kategorisinde olmuyor. 24 temmuz -24 ağustos arası hazır ol dedi. Yani bebekler erken de gelebilir 😍bende çok heyecanlıyım