Kızlar dün yaptırdığım rutin idrar tahlilinde lökosit çıktı.yanma acı hiçbir sıkıntım yoktu doktor kontrol amaçlı yaptırdı.sadece sık idrara cıkma ve ara sıra kasık agrısı var diye bakalımm dedi.üroday yada monurol verdi kullanan var mı gebelikte.içeriğinde annenin yararı fetüse verilen zarardan fazla ise kullanılır filan yazıyor.tedirgin oldum açıkcası🤔