Kızlar 35+3 haftalık hamileyim.Bebegim hala doğum pozisyonu almamış ve ters duruyo.Doktorum yüzde yetmiş ihtimalle artik dönmez yüzde otuz ihtimalle de dönebilir dedi. Normal doğum çok istiyorum oysa ki.Varmi bu haftadan sonra bebeği dönen veya dönmesi için yapabileceğim bişey varmi😧😧😧