TubaKorkmaz Zeynepemre ben doktoruma söyledim suyum yada sancım geldiğinde olcak dedi çatı muanesini her doktor yapmıyor önceden
TubaKorkmaz Banada doktorum heran doğurabilirsin dedi belim ağrıyor sürekli bebeğinizin kilosu kaç kızlar ben 37+4 hamileyim 3.50, 3.100 gr dedi
YkselCansuFidan HlyaGrbz ne bilim bazı kadınlar çatı muanesinden sonra doğurabiliyomuş ya böle belimi kırıyolar sanki ikiye karnım da bi yerde top gbi toplandı serrt oldu çok
HlyaGrbz YkselCansuFidan kişiden kişiye değişebiliyor herhalde canım kız mı olucak erkek mi olucak bebişin
TubaKorkmaz HlyaGrbz sizede doktor günde 10 kez hareketini say dedimi acaba ? Her gittiğimde soruyor ben kasılmayla hareketini ayırt edemiyorum ya
HlyaGrbz Bana en az 7 kere hareket etsin say dedi ama benim bebeğim hiç çok hareketli bi bebek olmadı bana hareket etse yeter gibi gelio bazen hareket ediyor ama ben hissetmiyorum karnımın oynamasını görüyorum sadece
Seyma Zeynepemre korkma canm nstde sanci feln cikmassa bakmz zaten anca doguma yakin bakr ben 35+6 iken baklmstm ama sancm var demstm o yuzden veee en korktgmda kendini kasmassan acimiyor siknca kendini az avi veriyir ama inanki saniyelk benm cnm tatli ya odelgmde bide bana bise olmadysa bole konusuyosm inan canm 😊
YkselCansuFidan HlyaGrbz öle abartılan gbi değil sadece azcık bastryo o az yakıyontamam. Bakcağı zamn sölüyo
TubaAydin SedaKANCAR 39+3 deyim canım 37 de başladı çatı muaynem sancım var açılmam Yok her gittiğimde bakıyorlar şimdiye kadar benim Doğum olması gerekirdi öyle olsa 😉