Aynı sorun bende de var annemle eşimle çok tartışıyorum ağlıyorum özellikle annemle tartışınca üzülüyorum ağlıyorum ve ölmek istiyorum😢bebeğime bişiy olcak diye bu sinirimle çok korkuyorum ama elimde değil en ufak bişiy bile beni sinirlendirmeye yetiyor😔sabır diyorum dua ediyorum ama geçmiyor allahım affetsin inşallah sağlıkla hayırla doğururz evlatlarımızı da bu hallerimiz de geçer 🙏🏻