Canım merhaba dikkat etmen gerekir düşük riskinin en kuvvetli olduğu haftalar ..ben 12 haftama kadar hiçbir işe dokunmadım düşük tehlikem vardı kanamam olmadı ama yine de doktorum 12 .haftaya yatacaksın dedi iğne ilaç hep yatış halindeydim şükür 6aylık olduk darısı sana inşallah 🙏🐥