Hifam Kızlar doğum sancısı nasıl oluyor ne olur birisi bana anlatsın. Kaç saattir bi sancı var ama ne olduğunu bilmiyorum anlamıyorum doğum sancısı gibide değil ama eminde değilim ilk gebeliğim 36hafta3 günlüğüm şuan. 😢
HayalLina Hifam canım sağına yat dinlen olmadı soluna yat dinlen olmadı kalk duş al hala geçmiyorsa hatta sıklaşıyorsa doktora git yalancı sancı olabilir çünkü birde aralıkları takip et sıklığı ve yoğunluğu
[silindi] Hifam sancin hangi sıklıkda?? Dakkika tutabilirmisin ?? Bellden kasiklara doğru başlar genelde
Hifam HayalLina Bundan yaklaşık 10 gün önce falan Nstde sancı çıkmıstı ve hastaneye yatmıştım geçince ve açılmamda olmayınca çıkmıştım. Ne sağa ne sola yatamıyorum yatınca daha çok sancı giriyor 😕
HayalLina Hifam o zaman dolaşın oturun ve nefes kontrolünüzü sağlayın sağlarsanız sancınız hafifler burnunuzdan derin çekip ağzınızdan yavaş yavaş tek verin arada tekrarlayın benim sancım olduğunda öyle yapıyorum
Hifam [silindi] Saat 8den beridir başladı ve sürekli devam etti. Saat 11 civarı biraz hafifledi ama devam ediyo ara ara
[silindi] Hifam o ara ara olan sancilar ne sıklıkda?? Onun dakkasini tut.. 3-5 dakkika araliksa doğum sancisi bi hastaneye git derim yok değilse ozaman yalanci sancidir..
[silindi] Hifam sabahi bekle istersen baktin hafiflemiyor ozaman hastaneye gidersin.. Allah yardimmcin olsun
Hifam [silindi] Hayır geçmedi ama sık sıkta olmuyor ne olduğunu anlayamadım hastaneye gitsem yatış verip doğuma kadar da bırakmazlar ne yapacağımı bilmiyorum 😞
PoyrazEfe Pirinctanesi benım oyle oluyor sancım cok uzun sürüo karnım taş gıbı oluyor ama sancılarım oyle 3-5 dk düşmüyor 39+2 detım karın sertlesmesı olumca ne olur kı