Yenianneeee61 canım mide bulantım neden yok diye ya da ağrım neden yok diye dert etme 😉 16+2 yim 6 haftalıkken öğrendim şükür et öldüm öldüm dirildim ben ,ha bişey olsaydı allah göstermesin emin ol yerinde duramazsın ağrısından ağrım sızın yoksa kendi kendini nazar etme tadını çıkart zaten 9. 10. Haftaya geldiğin de çekeceksin dediğim gibi tadını çıkart ☺️ Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ☺️🙏🙏