Bugun çatı muyane si oldum(38.haftam), iki parmağı ile baya bastırıyor hafif birde bağırdım,ister istemez acıyor ama dayanılmayacak gibi değil yürürken o acı arada geliyor hafif acı halen var doktor lekelenme olur dedi ama şükür lekelenme olmadı, nekadar kasılmasak okadar az acıyor sanırım azıcık kastım kendimi saniyelik bir olay korkulacak birşey değil