Merhaba arkadaşlar öncelikle iyi akşamlar 31+2 günlüğüz bugün afedersiniz rahimde sağ ve sol olmak üzere agrılar oluyor nasıl bısıklete bınersınız de ilk günler agrı olur kemıklerde otur yürüyün ce bıraz zorlanınca agrılar oluyor sebebi bilen doktora soran benim gibi olanlar varmı ??