Gizemkayra ben 4haftalık hamile olduğumu ogrendım doktor keseyi goremedı .6haftalık gıttıgımde kese göründü yalnız kalp atışı yoktu aklıma takıldı boyle Birsey yasayan var mı. İlk hamileliğimde 6haftalık bebeğimin kalp atışını duymuştuk
Ozqe_tolqa Gizemkayra ben yaşamadım ama doktor bisey demedi.mi canm belki biraz dha beklemen gerekiyordur
zynpgdkl Gizemkayra bende aynı sizin gibi yaşadım 5 haftalıkken keseyi göremedi 1 hafta sonra gittim 6. Haftada keseyi gördü ama kalp atışı yoktu zaten folik asit falan verdiyse çok çabuk gelişiyor 8. Haftada kalp atışını duymuştuk.. doktorum beni aydınlatmıştı geç döllenme kaynaklı olabilir dış gebelik olabilir vsvs. Şuan 16+6 haftalığım çok şükür bebeğim de iyi
Gizemkayra Ozqe_tolqa henüz oluşmamış dedi 15gün sonra tekrar gel dedi ama kötü seyler geliyor aklıma 😞
Ozqe_tolqa Gizemkayra hemen öyle aklına kötü şeyler getirme derim iyi düşün ki iyi olsun. Kesede bebek göründü mü peki
Gizemkayra Ozqe_tolqa evet gördü bebişi .inşallah 15gün sonra tekrar gittiğimde duyarım sizin kac haftalık
Ozqe_tolqa Gizemkayra inşallah canım. Benm dha çok.yeni cnm.ultrasonda bakılmadı daha doktor sadece kan değerlerime baktı son adet tarihine göre 5 hafta görünüyor ama
Ozqe_tolqa Gizemkayra en son kan degerm 246.10 du canm ondan sonra doktor.kan vermemin gerek olmadığını bir ay sonra kontrole gelmemi söyledi