Cnc53 anladım canım. Bende 32 haftalık oldum çok şükür şimdi orda doğum yapmak istiyorum aylardır randevu almaya çalıştım hep doluydu şansıma bugün tekrar aradım randevu buldum. Selda hanıma gideceğim inşAllah. İyi bir doktor olduğunu duydum ama normal doğumu destekliyor mu, sıcak kanlı mı, her soruya cevap veriyor mu bilmiyorum 🤷♀️🤷♀️