Merhabalar bende size Doğum hikayemi anlatmak istiyorum. Ben erken Doğum tehlikesi yaşıyordum ve bebeğim makat gelişti maalesef. Doktor istirahat verdim tam 34 haftalık olduğum gün sabahtan kasılmalarım ve bel ağrım başladı ama ne olduğunu çok da anlamadım doktora gittiğimde 4 cm açılma olduğunu ve hemen sezaryene alınmam gerektiğini söyledi. O an şoktaydım. Ne olduğunu anlamadım hiç ve kendimi ameliyathanede buldum. İlk etapta spiral iğne oldum ama uyuşma olmadı bende genel anesteziye çevrildi ameliyatım. Çıktığımda Bebeğim çoktan küveze alınmıştı bile ama çok şükür nefes almasında problem yoktu. Sütüm de hemen geldi çok şükür sezaryen yerim bugün 4. Gün olmasına rağmen geçti bile diyebilirim. Korkulacak hiç birşey yok kızlar benim sadede iki anestezi şekli olduğu için çok kötü baş ağrısı çektim hala da çekiyorum. Ama bebeğimin kokusu herşeye değer. Herkese iyi doğumlar allah yardımcınız olsun 🙏🏻🙏🏻🙏🏻