Sevdus bence kilosu gayet iyi 4 kilodan fazla olunca sezaryen alınıyor diye biliyorum benim ablam 4.100 gr doğurdu . Ben de 3.850 gr doğum yapacaktım suni sancıdan kendi isteğimle sezaRyen oldum . Sizin kararınız ama bence başka doktora daha görünün derim