Mamiii20 Julidetvkc 39+2 sürekli kendimi dinliyorum sancım varmı diye gelen giden yok nişanım iki hafta önce geldi 41 haftaya kadar bekliycem gelmezse suni sancıyla başlatıcaz doğumu
Mamiii20 betulpatc Sağ salim alalım inşallah kucağımıza gelişimini tamamlıyor diye seviniyorum ben bir yandan
Mamiii20 BaharSefvan Normalde akıntı oluyorya hani onun daha yoğun ve kanlı hali bazen kahvemsi renktede olabiliyormuş benim pembemsiydi ama doğumum hâla başlamadı
Mamiii20 BaharSefvan Evet bazen öyle olabiliyormuş genelde en geç bir haftafa başlamış herkesin ama benim uzun sürdü
betulpatc Mamiii20 evet son zamanlar çok zor bir de sıcaklar başladı gerçekten zorlanmaya başladım allah yardımcımız olsun
Mamiii20 betulpatc Aminn. Hafif hafif sancım var düzensiz şuanda dua ediverinde düzene girsin doğurayım 🙈