Mavispembis1_ Arkadaşlar doğum yapan giden var mı? Ücretleri nedir normal doğum ücreti ? Veya başka uygun fiyata doğum yaptıran bir doktor hastane var mıdır ? Sizler nereye gidiyorsunuz ?
Canoglum001 Mavispembis1_ Ben o hastaneye gidiyorum ama sevgi hanima degil eray beye gidiorm.sevgi hanim da cok iyi bir doktor.sezeryan 3500 normal 4000 diye biliorum
selenpulatkan Mavispembis1_ epiduralsiz yaptim ben. Epiduralli fiyatini net bilmiyorum ama sanirim 400 veya 500 tl fark ediyordu. Cok tesekkur ederim bu arada.