FeyzaCelik Adetime 3 gün kala test yapmıştım silik çıkmıştı. Şuan adetime 1 gün var kan değerimde beta hcg 44 çıktı. Yükselmesini diliyorum, normal dimi? Çünkü adet günüm yarından sonra.
Tugce1803 FeyzaCelik 😊😊ederim tabi ama hamilesiniz zaten asıl siz bize dua edin bu ay hayırlı haberlerle gelelim🤰😊
FeyzaCelik Tugce1803 rabbim hayırlısıyla anne olmayı kucağımıza almayı ve sağlıklı yaşlarını görmeyi nasip etsin ❤️😜