Ben doğum yapalı 33 gün oldu kızım çok gazlı bir bebek ne yaptıysak olmadi kundakta saklamaktan başka çaresi yoktu haliyle de kollar dayanmayı kızlar beşik alacaksanız kesinlikle ilk 3 ay hamak beşik şart sallamayacağım deseniz bile öyle bir sallaniliyor ki gerçekten bir düşünün