Elif_sahra60 Merhaba güzel anneler🌝 5+2 hamileyim doktor keseyi tam olarak göremedi. Tekrar çagırdı şuan panik yapıyorum acıkcası aynı durumu yaşayan varmı teşekkür ederim.
Beyzanurlina Daha çok küçük canım ben gebelıgımı 4+5 gunlukken ögrendım hastaneye gittimde çok küçük kese vardı kan testı yaptrdı öle netlesti 6 haftalıkken kalp atışını cok nadır duydum ama 8 de cok net bebişimizide kalbınıde duyduk sımdı 11 haftalıgız 🙏🏻