Akays benim de detaylıda çıkmıştı su fazlalığı. O zamandan beri de fazla, şu an 33 haftalığım. Şeker veya bebekle ilgili bir sıkıntı olmadığından yapısaldır korkulacak bir şey yok ama takip edeceğiz dedi. Çok çok fazla ise sıvıyı çekiyorlarmış biraz. Nadiren erken doğuma sebep olabiliyormuş ama prematüre anlamında değil 40 değil de 37 veya 38 gibi. Su fazla olduğundan taşınamayıp boşalmaya başlarsa o da. Tek sıkıntı akşamları çok sertleşiyor ağırlaşıyor karnım. Kardeşimin de suyu çoktu. Sorun yaşamadı. Çok endişe edilecek bir şey değil yapısalsa.