Merhaba kızlar.6+0 haftalık hamileyim en başından beri kahverengi lekelenmelerim ve damlalanmalarım var tam kanama diyemem.Arada olan kasık ağrım bir de..geçen ctsi kesenin 11mm olduğu bir önceki haftaya göre iyi büyüdüğü söylendi..İçime bir kurt düştü yedi bitirdi beni 20dk içinde😔 önceki boş gebelik postlarını okudum ama direkt o süreci ve sonrasını yazmışlar,bunun önceden gösteren bi belirtisi varmı ? Nette bu lekelenmelerin belirtileri arasında olduğu yazıyor😔 yaşayanlar bilgi verebilirmi cuma kontrolüm var