Arkadaşlar 35+4 haftalık hamileyim belimin sağ tarafından karnımın altıma doğru bi ağrı saplandı kalçama kadar indi 5 6 dakika da bir 1 saat boyunca girdi şimdi biraz hafifledi ama belim ve karnımda hala hafif bi ağrı var ama suyum kanamam yok böyle bi durum yaşayan var mı yardım ?