İyi akşamlar kızlar 🙂
bugün 2.kez bebişi için kontrole gittim geçen gittiğimden adet tarihime göre hasabımdan 1hafta büyük görülmüştü bugünde normalde 7+5iken görünen 9+4 🙂 doktor baya iri bebek olacak dedi.kilo vermemin sebebide buymuş o besleniyor 🥰