32+5 oldum son dört gündür şiddetli bir sirt ağrısı var sırtımın sağ tarafında tam ortada masajla hafifliyor en fazla bir saat sonra tekrar geliyor dayanılmaz boyutta. Var mı tecrübesi olan. Doktor kedi deve egzersizleri vermişti ama o zaman sırt agrim yoktu o genel rahatlama icin vermişti yapıyorum ama oda pek fayda etmiyor