sydtns Semisko bu yaşıma kadar hiç mide sorunu yaşamamıştım son 3-4 gündğr böyle bir acı yok inanılmaz yanıyor soğuk süt denedim hiçbir etki etmedi. Doktorum rennie duo ismi heralde onu yazdı o rahatlattı çok şükür
EvlatKalbinMeyvesi Gaviscon şurupta iyi geliyor bende mide yanmam başladı başlayalı kim bilir kaç kutu içtim
Yenianneeee61 Semisko kesinlikle gaviskon şurubu al ben acillik oldum mide yanmasından ama o ilaç çok iyi geldi şimdi hiç birşeyim kalmadı
2cocuk2kopek Semisko gaviscon daha etkili onu doktoruna danismadan alma canim. Ama rennie duo etki olarak daha dusuk bende ondan kullandim
Haribo42 Semisko rennie kullanıyorum ben gaviskonda alkol var rennie hap gibi ağızda emilenden çok faydasını gördüm
Rabia6666 Semisko rubelis diye migde koruyucu yazdı doktorum günlük bir kere ama ben 2 günde Birtane alıyorum cok haratladım tavsiye ediyorum