Fatmanurozgr rahim ağzında kısalma veya açılma başlamışsa ki Allah korusun erken doğum riski vs olabilir, ve genelde belirtileri bu bahsettiğin ağrı sancı ve kasılmanın erken haftalarda başlaması, benim ilk kaybım seninkiyle aynı şikayetlerden oldu ve rahim ağzı yetmezliğinden Serklaj ameliyatı oldum şuanki gebeliğimde çok şükür zor günler geçti sayılır, illa sende de öyledir diye bi kaide yok ama benim canım yandığı için ben etrafımdaki herkese bu öneride bulunuyorum her ihtimale karşı ☺