Bende 2 kez muayene oldum ilkinde henüz bir haftalık bile değildik rahimde bir sorun olup olmadıgını görmek için bakıldı daha sonra da 2 haftalıkken bakıldı kese,oluşum olup olmadığını anlayabilmek için hamile olduğumu bir kaç günlükken ögrendiğim için ultrason bu anlamda cok işimize yaramamıstı 🙂