Merhaba arkadaşlar, daha önce bir arkadaş yazmıştı diye hatırlıyorum ama o postu bulamadım şuan, bana yardımcı olun ne olur 14.haftamdayım doktorun verdiği decavit i içemiyorum, ağzıma aldıgım gibi yediklerimi de çıkarıyorum🤮 napıcam ben başına gelenler nasıl çözüm buldu 😞