Haribo42 belki daha ekonomik olur ama şöyle bir inceledim ve düşündüm
öncelikle yapısı bana kalın geldi yani yaz çocuğu😰 için sanki çok da iyi bir fikir değil gibi 😑 ayrıca yenidoğan bebek sürekli kaka çiş yaptığı için sık sık tıkamak gerekecek hadi yazın sıcaklarda çabuk kuruttun Peki ya kışın ? Kurutma makinasında kullanılabileceğini sanmıyorum🤔 ayrıca o bebek büyüyecek kakası krem gibi koktuğu dönemler bitecek ve max. 3 diyelim bunsüre daha kısa yada daha uzun olabilir 3 yaşındaki bir bebeğin kakası malesefki bebeklik dönemi gibi olmuyor 😬 o halde yıkaması daha zor olur diye düşünüyorum 🤔
ben tercih etmem.... kimyasallığa gelince herkese saygım var fakat hayatımızın her alanında var ne yazıkki keşke olmasa 😔