meraba arkadaşlar bugün ultrasona girdik ve dr bebeğin başının iki buçuk hafta önde gittiğini söyledi gebelik haftam 32+2 bebeğim kafa ölçümü 34+5 ama dr yapısal olduğunu söyledi bizim türk milletinin kafası büyük oluyor sorun olmaz dedi ama yinede telaşlandım biraz.bu durumda olan var mı acaba böyle olup doğum yapanlar çok mu belli oluyor normal bebeklere göre merak ettimm...