Aminem2020 nildanil bende 8+1 oldum bugün cnm benimde pek bulantim yok hiç kusmadım daha ama kasik agrım var bazı günler şiddetli bazı günler hafif oluyor normaldir galiba
nildanil Sivasgelini bende bugün hepsi geçmiş gibi özellikle. Daha 2 gün önce günde bir kere kusuyodum bilemiyorum ki 🤷♀️
mom101 8+5im nefes darlığı ayak ağrısı göğüs hassasiyeti var sancılarımda çok şükür geçti bulantım henüz yok inşallah Cuma günü randevum var kalp atışlarını duyarım inşallah🙏🏻
Bayanmiyav 8+2 deyim arkadaşlar çok kötü geçiyor bulantılarım halsizliğim hiç bişey yiyemiyorum yarın randevum var kalp atışlarını 10 gün önce duydum inşallah sizlerde hayırlısıyla duyarsınız
Tugcenur61 Ben bindoktora gidiyordum bana hep haftasını sallıyordu bi gittiğimde az bi gittiğimde fazla söylüyordu en sonunda doktorumu değiştirdim çok memnun kaldım kesin 8+2 dedi çok şükür 🙏 ama mide bulantısı kusma var bende 😔
Sakine07 Bende 8.haftadayım çok zor geçiyor daha dün serum yedim miğde bulantısı kusma 🤮 geçmiyor herşey kokuyor yiyemiyorum eski iştahlı günlerimi çok özledim