Beyzanurlina Kulllanan varmı acaba mide bulantısı cok yaptrdı bana doktorum ara verip bidaha kullan dedi ara ara kusturuyo sizde oldumu acaba
Fasulyem22 Beyzanurlina evet ben uc gun kullandim birincisinde kusmamak icin zor tuttum ama ikinci ve ucuncu gun siddetli kusma yapti bende . Degistirdim ben vinalac kullanıyorum. Balık yağışa içmiyorum
Beyzanurlina Benı cok kusturdu ama durdu 11 haftalık oldum annem cocuk hareket edene kadar kusarsın demişti öle oldu galıba 😂 gece yatmadan once içiyom yatyom gunduz içersem kusturur belki