Ezgi1989 Kızlar az önce yemek yerken arka pazı dişlerden yarısı agzıma geldi şükür ki yutmadım nolacak şimdi bilen varmı😢
Nurrrrr Ezgi1989 Yani cok basit bir yöntem diş doktorunu arıyorsun eğer acilse aramana gerek yok yok acımıyor beklerim diyorsanda randevunu alıp dişçiye görünüyorsun gecmiş olsun 😒👍🏻
AygyulSina Ezgi1989 nolucak doktora gidiceksin olucagi bu sakin bekleme dogum yapimde gidim diye zehir olur hamileligin
duyguozz26 Diş polikliniğine git hekime bildir ama korkmana gerek yok eğer çok derin kırık ve içinde çürük yoksa, dayanabilceğini sorar ona göre yapar varsada, ama bişi olmaz anestezi verilmeden direk dolgunu yapabilir bi acı olmaz 😊 geçmiş olsun