Sdkyszn bence kesinlikle 2si de değil epidural en iyisi. Ama anestezi hekiminin çok iyi olması lazım. Genel anestezise ayılması zor oluyor elini kolunu kaldırmaya mecali olmuyor annenin, ilk ayağa kalkışı da çok ağrılı oluyor. Ve ağrısından bu süreçte bebeğinin doğmasının keyfini tam süremiyor. Spinal de belden iğneyle kısa! süreliğine uyuşturma yani sezeryan anında rahatlatır ve belki hemen sonrasında bi doz daha yaparlar ama o kadar. Bunda da sonrasındaki ayağa kalkış zor ve ağrılı oluyor. Epiduralli hastalarda ise epidural 1 gece duruyor ertesi gün çekiliyor ve ağrınız hafif başladığında butona basıyorsunuz ilaç geliyor vücuda ve ağrınız artmadan kesiliyor ve bebeğinizle kaliteli bir şekilde ilgilenebiliyorsunuz 👍🏼