Yunusilan
ahhhh ahhh canim benim seni cok iyi anliyorummmm !!!!!! Oncelikle rabbim sifani versin insallahh. 23+3 hafta hamileyim. Ve iki disim de curuk cikti disci kanal tedavisi dedi. Ikisinide temizledi gecici alci koydu 1 hafta sonra tekrar cagirdi tamamlamak icin geri acinca bakti ki hafif infeksion var geri iki disimi bastan temizledi gecici alciyi koydu aksam eve geldimmm aman allahimmmm sag disimmm zonkluyor beynim fiskiriyor felc geciriyorum sanki kulagim agriyor. Dedim temizledi ondandir. Ne osu ne busu agri kesici paketini bitirdim banamisin demiyor yarabbim tuzlu gargara. Sirkeli gargara ne varsa denedim gecmedi zonkluyor kalp gibi atiyor en son agladim sbaah aksam gece. Geri olmicak boyle dedim discimi aradim. Bana diyor antibiotik yazamam hamilesin git aile doktorun yazsin bende antibiotik kulanmak istemedim. Bana randevu ver geri temizle bu disi dedim geri gittim disciye geri acti temizledi. Eve bi geldim ohhh kabus bitttttiiiii.
Yani canim ne o ne bu enfeksion sa hemen disciye gorun hic agriyi bosuna cekme