Nedense artik böyle mi yazmak lazim acaba yardim alabilmek icin? Demin bogazim agriyor diye yardim istedim ve kimsenin baktigi yok illa kavga ille aldatilmakla kayinana ile kavgalarda mi yaziliyor 😌 bide elimden geldigi süre herkeze yazmaya calisiyom iyi haber olsun kötü haber olsun ama böyle olunca insan sinirlenmiyor degil cok sacma bir yer olmaya basladi burasi 😕 sirf dedikodu icin giriliyor heralde artik 😕 neyse ben google amcadan yardim alayim dogal yöntemlerde nasil yenerim bu bogaz agrisini diye 😳😏