Yesimpolat ben çok hareketli bir hamilelik geçirdim tabi ağrılarım falan oldu ama benim mizacıma ters yavaş hareket etmek çok zorlanmadım ben 37 ye kadar çalıştım ama son haftalar sadece çok ağırlaştım kızımda çok yoruyordu beni son haftalar biraz zor geçti o da ağırlaştığım için merak etme riskli bir gebeliğin yoksa rahat geçirirsin inşallah