Selam kızlar. Bebegin başı büyük olduğu için cuma günü yatırım yapılacak 39+1 olmuş olucam 1 cm açıklığın var dedi doktorum. Kabul ettim ama sonra pişman oldum 40 haftayı beklesemiydim dedim. Doktorum beklersek iyice büyüyecek kanala giremez o zaman dedi. Suni ile doğum yapan hikayelere ihtiyacım var yani 😶