Ftmbyrktar_1990 37.hafta🙏Kaburgalarım batıyo karnım sürekli taş kesiliyo sürekli toplanıyo 😭 siz ne durumdasınız güzel annişler 😍
Menis21 Ftmbyrktar_1990 kiziniz mi olacak ? Kiz bebekler genelde yukarıda olur erkek bebekler de aşağıda
Cisel 36 haftadaim bende kaburgalarim keseyi kesip patlatacak diye odum kopuyor:) sertlik toplanma Allah ne verdiyse var 38+4 sezeryan olucam insallah beklemeye tahammulum kalmadi