Edapkdmr ben de 12. haftada,özelde perinatolog hatta ve cihazları da çok iyiydi.Yüksek ihtimalle erkek dedi.17. hafta gibi kız olduğunu öğrendik.Özel hastane,uzman doktor vs bunlar da bazen bir yere kadar.Henüz bebeğin cinsel organı tam oturmamış oluyor ayrıca çok da küçükler.Dolayısıyla yanılmalar oluyor temkinli olmak gerek.