alyavetuna istediğin saatte gidiyorsun bisey yapmıyorlar canım. Kayıt yapıyorlar sadece hamileyken. Ben kayıta gittim. Kilomu tartı, tansiyonuma baktı, kullandığım ilaç varsa onları sordu yazdı. Sonra da 19 haftalık olunca gel dedi tetenoz aşısı için o kadar canım