feyzaa34 Dün gece uykuya dalmadan önce bebeğim tam göbek deliğimin alt kısmında toplandı sanki top gibi oldu hatta eşim bile farketti dokununca. Bugün de 2 kez oldu ve açıkçası canımı acıttı. Bu neden oluyor canlarım? 24 haftalığım bu arada😘
Fatmanurozgr feyzaa34 bende 19 haftalgm arada bendede oluyor göbk deligmn altı kahverengi cizgnn oldu yere top gbi sert oluyo bende burda bekleym💁♀️
2cocuk2kopek feyzaa34 Kasilma oluyor canim o . Rahim kendini doguma hazirliyor ama haftan daha erken bi kontrole git derim
DamlaAkh feyzaa34 kasılmaya başlamışsın. Doktorunla konuş magnezyum kullanmıyorsan mutlaka başlatacaktır
feyzaa34 DamlaAkh dun kontrolüm vardı doktorum magnorm isimli magnezyum yazdı canım suya atılıyor 2 gündür içiyorum 😘
feyzaa34 Hazelkrnz valla kuzum kadınlar kulübünden baktım bu toplanma konusunda biri erken doğum diyor biri rahim ağzı kısalığı biseyler diyor korktum açıkçası 😪 bende bi kendi doktoruma sorayim😘❤
Mavilianne feyzaa34 Toplanıp uyuduğunu biliyorum orayı yavas yavaş okşayın hemen kayar zaten hissedersin canım 🤗 21 haftalığım bende de oluyor 👼🏻 Ama benim altta olmuyor solumda veya sağımda toplanıyor canım sen bir sor doktora belki arkadaşların dediği gibi senin kasılma olabilir.
feyzaa34 Mavilianne canım benim bende hep yorumlara baktığımda sağ kısımda toplanma oluyor yazıyor ama benim tam göbek deliğimin altında toplanıyor bebeğim dedigin gibi doktoruma danisayim bakayım o ne diyor 😘❤
nartanemm Mavilianne bende 22 haftaligim benimde oldum olası her sabah solda toplanırdı hatta büyüdükçe sağ sol yer değiştiriyor bir muayenedede aynı öyle sağa doğru top gibi olmuştu ultrasyonda baktığımızda kafasının orda olduğunu gördük doktorda birşey demedi ama burda okuyunca kasılma filan açıkçası korktum hiç aklıma gelmemişti bunu sormak 🙄
Ayguns Benimde ara sıra solumda toplanıyor 26+5im hatta dün gece de oldu. Ama biraz dokununca düzeldi. Cidden kasılma mı oluyor bu
2cocuk2kopek feyzaa34 korkutmak istemem kuzum ayni sikayetle ben 27. Haftamda gittim erken dogum riskim cikti hastaneye yatisim yapilip dogumum durdurulmustu. Gidebiliyorsan hatta acile falan git .
esractn feyzaa34 dikkat et canım benim dogumum erken oldu. O yasadigin sey kasilma yani sancı aci hissetmeyede bilirsin bebegin toplanmasi yani. Doktoruna belirt muhakkak. Gunde 4-5 kereden fazla oluyosa ozellikle
Canoglumbenm feyzaa34 toplanma olması normal canım ama toplanmayla beraber ağrıda varsa doktoruna söyle mutlaka
feyzaa34 Canoglumbenm soracağım canım internetten baktığımda sadece toplanma oluyor yazmış çoğunluğu kimse ağrıdan söz etmemiş benimki ağrıda yapiyor😪😘❤
DamlaAkh feyzaa34 benimde çok erken başladı magnimore plus tablet içiyorum 14. Haftadan beri. Maden suyu tüketmeni tavsiye ederim günde 1 tane
DamlaAkh feyzaa34 magnimore plus a ek osteocare içiyorum günde 2 şer tane. O dönemde bir kereye mahsus serum da takıldı
Findik92227 esractn kaç haftalık doğum yaptınız ben 28 haftaligim 24 ten beri bende de oluyo bazen günde 1 kez bazen 3 4 veya daha fazla oluyo
feyzaa34 esractn esramm bak şuan gene aynısı oluyor toplandı yine yarın doktoruma sorayim😘 devlete gidiyorum çorluda acil de kadın doğum yok. Suriyeliler de gitmiş zaten yarın sıra bulurum kendime❤
Askkokuluyavrum esractn Esra bende seni arıyordum bebeklerin nasıl canim sağlık durumları iyidir insaallah