Mamak Ozzy canim ben alcamm cok pahali ama cok guzel kardesimde mima xari kullandi. Birtek alti kucuk yani birseyler koymak icin
Mamak Ozzy yok canim benim yasadigim yerde bir magazada satiyorlar(yurtdisinda yasiyorum). Birde kardesim kullandi ondan biliyorum ben dogurana kadar o hala kullaniyor olucak yoksa onunkini alirdim😊
Ozzy Tbusraaa ben çocuklarıma sallanan bişeyler almıyorum ama puset ve arabayı alacağım sen nereden aldın peki?
Tbusraaa Ozzy yorumları okudum da çok işe yaramış bende aldım. Söylemiştim ya yurtdışından getirdik biz :)
Ades34 Alarasel Mamas&Papas Urbo 2 aldık biz kullanan herkes çok memnun biz de çok beğenerek aldık :) Henüz kullanmadık temmuzu bekliyoruz ☺️