ben de 36+4, cok ayakta kalınca kasiklarima adet olcakmisim gibi sancı giriyor, bir de belime doğru yayılıyor. Akıntı şekli epey değişti, beyaz geliyor ama bazen cok sulu, bazen mukusumsu beyaz renkli parçalar oluyor.. Vajina batmasi hele cok ani ve can acıtici oluyor 😶 agirlastim ve sicaklar artti, yuzum çok sık kaşınıyor falan filan.. acaba dogurucam mi, acaba bu agri dogum sancisi mi, acaba bu sefer nişanı gorecek miyim tuvalette diye diye gün bitiyor.. Gerçekten en zor donemi sonlariymis.. Zaten karanlığın da en fazla oldugu an, sabaha en yakın olunan an degil midir.. sabrediyoruz işte.. Bir de doğum bayrama denk gelicek hastanede tecrubelikimse olmayacak korkusu var, Allah buyuktur ne diyelim.. İnsaallah sagsalim aliriz kucagimiza bebeklerimizi ve her sey geride kalir 😳🤗
içimi döktüm resmen 😶😳😳😳😳