Arkadaşlar bugün 30+0 kontrolüm vardı.Bebeğimin kafası yanlardan basık öne arkaya doğru uzun görünüyor.’Kafası öne arkaya uzun,yanlardan dar’dedi.Hatta bir şey deriz bu kafa yapısına dedi(tıbbi bir isim).Doktoruma düzelir mi sonra yapısı mı öyle dedim.’Yapısı öyle ama duruşuna bağlı anne karnında yerleştiği yerle alakalı’dedi.Öyle kaldı konu.Ben sonra sonra baya kafaya taktım.Var mı böyle bir şey yaşayan,duyan,gören? Düzelir mi sonradan acaba?
https://i.hizliresim.com/Or2140.jpg