Ema Ozgeorhan55 bayramdan sonra yaptıracağız inşallah her şeyi ayarladık kıyafet fotoğrafçı ufak tefek aksesuarlar 😍😍
Rknvlkn Ozgeorhan55 bende düşünüyorum canım limon sarısı tesettür bi elbise buldum onu alıcam beyaz şal papatya taç aksesuarlar falan güzel olur inşallah 25 haftalığım 30 lu haftalarda karnım belirgin olunca yapıcam şuan karnım 3-4 aylık duruyo
Ozgeorhan55 Bende düşünüyorum bayramdan sonra 36 hafta bitiyor ☺️ ama masraf olur mu yoksa aman yaptır gitsin hatıra mı dersiniz 😊
Mavis222 Ozgeorhan55 illa fotoğrafçıya gerek yok ki malzeme alıp fotoğraf makinesi olan birine de çektirebilirsin önemli olan hatıra kalması ben öyle yapacam