Kivilipastaa Kızlar bu hafta rahim kasları kasıldıgından karın agrısı oluyomus sanırım bikaç gündür bende aynı derdi çekiyorum sabah özellikle agrıyla uyanıyorum varmı aynı durumu olan veya bi çöZüm bilen cok fena bi ağrı çünkü 😔
Duuyguum Kivilipastaa ultrasona göre bugün 12+3 hamileyim bende hiçbir belirti Yok karın ağrısı batna kasılma peki bu normal mi 😬 sadece halsizlik var
Kubosss Kivilipastaa 12+5 im benim de gece ve sabahları batmalar oluyor rahim büyüdüğü için normalmiş ama insan korkuyor doğal olarak 🤷🏼♀️
Kivilipastaa Duuyguum kasılma ve batma olmaması normal bence halsizlik bende de tavan şuan agrım oluyo tam göbegimde hemde gecene kadar beni mahvediyo 🥴
Duuyguum Kivilipastaa bende olmuştu karnımda sadece doktor sıvı birikimi var demişti bana sonra geçti kendiliğinden
hafsam_omerim Kivilipastaa bendede olmuştu şuan 30+6yız ama ozamanlar okadar kötü ağrı çektim ki 1hafta birde bende miyom da var onuda tetikledi. 2kere acile gittim serumla uyuyabildim. Hatta bir çocuk doğurdum sanırım diye anlattım doktora😀