Ftlyztrk1 Kızım ismini Bilge koyacağım ancak uniseks bir isim olduğu için bir isim daha koymak istiyorum. Tavsiye veririrseniz sevinirim :)
yagmurtpl Yeni doğum yaptım, sadece Elvin koyacaktır eşim Bilge de koyalım dedi, Bilge Elvin koyduk 🤗 adlarıyla yaşasınlar inşallah 🙏 Bi tanıdığımız Bilge Deniz koydu bu arada ☺️
MMinee Ftlyztrk1 Bilge o kadar güzel o kadar anlamlı bir isim ki. Bence başka isim koyma.Genelde Bilge han Bilge Kaan gibi isimler koyuyor erkek anneleri. Bu arada benimki kız olsaydı Bilge koyacaktım.😊
Nigtingaleyan Ben bilge koymayı çok istedim ama eşim kabul etmedi 🙄 bence çoook güzel bi isim tek başına bile olur