Cigdemmmm Kizlar bel agrisi ve sirt agrisi yasiyorum normal mi acaba ? Bel agrisini dun geceden beri hissediyorum yogun birsekilde sonrasinda sirtima dogru vuruyor anlam veremedim normal mi degil mi
Hzlhakko Cigdemmmm korkma hergün başka yerin ağrıyacak yada ağrımayacak d vitaminine kesin baktır benim o haftalarda başladı meğerse bebek d vitamini cekmiş benden folik asit kullanıyorsan 12 hafta gibi biter kesinlikle doktordan decavit vitamin iste çok faydalı herkes kullanıyor
Zehralismail Cigdemmmm bende. Aynı haftalar aynı şikayetlerle acile gittim artık kitleniyordum hareket edemiyordum doktor magnezyum verdi. Kanamayla birlikte bu ağrılar olursa düşük tehlikesidir dedi çok şükür kanama ve lekelenmem yoktu. İnş sizde de olmaz. Şuan 12 hafta oldum
Antalyaa Cigdemmmm bende 9+2 yim sukur bende hic olmadi fazla ayakta kaliyosan ondan olabilir ben devamli uzaniyorum ev isi bile artk yapmamaya calisiyorum esime yaptiriyorum ilk hamileligim oldugundan ister istemez korkuyoruz